Hráči Orla Opava na MKO

24.09.2019 07:39

V sobotu se zúčastnili hráči Orla ve složení Vít Pavera, Danek Jureček a Víťa Binar rapid turnaje v Dolním Benešově. Cestou jsme nabrali klubové šachy a hodiny, abychom pomohli pořadatelům s velkou účastí na turnaji. Jeli jsme si turnaj hlavně užít a případně získat nějaké cenné skalpy. Po příjezdu jsme poslali Danka do fronty a oba Víťové jsme si mezitím co Danek vyřídí věškeré formality pochutnali na koláčcích a kávičce. Hlavního turnaje se zúčastnilo 107 hráčů s Vojtou Plátem v čele. Já i Danek jsme byli nasazeni v horní polovině, Víťa Binar útočil ze zadu. Danek měl těžký začátek, protože chytl talentovaného chlapce z Krnova a přestože stál velmi dobře tak nakonec podlehl, což pravděpodobně ovlivnilo i jeho další výkon v turnaji, kdy uhrál 4,5 bodu. Víťa Binar ukázal, že šachy ještě pořád umí. Porazili ho jen hráči s Elem 1900+ a uhrál 4 body. Mě se dařílo z trojice nejvíc. I když jsem uhrál nakonec "jen" 5 bodů přičemž jsem měl mezi pětibodovými nejlepší pomocné hodnocení. Ukázalo se, že pokud chci porážet silnější hráče, musím zlepšit znalosti zahájení a hlavně správně přejít do střední hry, takže už se těším na trénink s Robertem Cvekem, který bude 3. října právě na toto téma. I tak se mi ale podařilo porazit pár silnějších hráčů a jedinou kaňkou na mém výkonu je poslední partie, kdy už se pravděpodoboně projevila únava a prohrál jsem jednoduchou remízovou koncovku.

Myslím, že jsme si turnaj všichni užili a věřím že na příští turnaj pojede bojovat za Šachový klub Orel Opava více hráčů. 

Výsledky na chess-results

 

Vítek

 

Diskusní téma: Hráči Orla Opava na MKO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek