Konec dobrý, všechno dobré!

05.03.2017 19:06

Dnešní utkání 9.kola Okresního přeboru jsme sice prohráli, ale i tato prohra nás posunula do dalšího ročníku 2017/2018.

Vzhledem k tomu, jak probíhala celá sezóna, jsem za to rád. Myslím, že ve všech článcích této sezóny už bylo řečeno vše, takže mi dovolte pouze malé

hodnocení celého týmu.

 

Na první desce se většinou střídal Jirka Pardy ml. s p. Staňkem a myslím, že se role zhostili znamenitě. Jirka byl lídr týmu a byl na něj spoleh. Každý by chtěl mít takového hráče v týmu.

Pan Staněk, klobouk dolů před ním. Co bych za to dal, hrát v jeho letech takové šachy ! A když bylo potřeba, přinesl potřebné body, třeba jako v předposledním kole proti Štěpánkovicím.

Vzhledem k tomu, že náš tým byl po celý rok z různých důvodů docela nestabilní, hráli na dalších šachovnicích různí hráči. Jedním z nich byl Tomáš Depta, který je bezesporu

naše největší posila v týmu. Škoda, že jsem ho neměl jako stabilního člena týmu, stejně jako Jirku Pardyho staršího. Tomáš je držák a skoro vždy se můžete spolehnout, že neprohraje.

Jirka zase bojovník, který bojuje do konce i tehdy, kdy my ostatní už bychom to asi vzdali. A dobře víme, kolikrát se mu to vyplatilo. Stačí se podívat, kolik přinesl týmu bodů !

Dvakrát nám taky pomohla Katka, která letos jednak neměla na šachy moc času a taky jsem ji moc nemohl využít, protože hostů a volných hráčů jsem měl hodně.

Moc bych chtěl, aby Katka hrála příští rok za nás už jako náš kmenový hráč a budu moc rád, pokud ji budu mít v týmu. Pak tu máme Jardu Součka, na kterého jsem se mohl spolehnout

po celou sezónu. Odehrál všechny utkání a věřím, že příští rok bude mít lepší, než tento. Děkuji. Děkuji taky Lubošovi, že měl vždy v pravý čas připraveno auto. A jestli bude někdy

turnaj dvojic v blitzkách, tak si ho zamlouvám J. Peťa Montág toho letos za ,,C‘‘ moc neodehrál a ani se mu moc nedařilo. Ale už se těším na příští sezónu, jak to všem natře, až trochu

potrénuje. Panu Dubinskému moc děkuji za to, že nám pomohl ve chvíli, kdy už se opravdu nebylo na koho obrátit a přijel nám ukázat, že to opravdu ještě umí.

Děkuji taky Víťovi, že se pořád snaží a vždy najde znovu chuť přijít a bojovat. Vždyť už třeba příští rok může být právě ten jeho. Strašně moc jsem rád, že za nás mohl nastoupit taky Vilda,

který až na jedno zaváhání (ne jeho vinou) by byl 100%-ní a taky Luboš Kozák, který byť jen 2x, přesto oba velmi přispěli k záchraně v soutěži.

Pak je tady ještě Jirka Mamula. Jsem moc rád, že se našla příležitost, aby si zkusil soutěžní šachy a teď je to už jen na něm. Jsem rádi, že ho máme v týmu, teď jen musí na sobě

pořádně zapracovat.

No a na závěr jsem si nechal moji maličkost. Není jednoduché hodnotit sezónu, kdy jsme skončili předposlední. Nejhorší výsledek v historii našeho mužstva Orel ,,C‘‘.

Nechci už znovu obhajovat naše místo tím, že jsme měli málo hráčů v základu a hodně volných a hostů. Ale věřte, že jsem se vždy snažil poslat do boje tu nejlepší sestavu a věřil, že vyhrajeme. Spoustu zápasů bylo velmi vyrovnaných a chyběl opravdu kousek. Jako kapitán jsem se snažil jít příkladem a ukázat ostatním, že bojovat se dá vždy, i když kolikrát je soupeř

papírově lepší. Nevím, jestli se mi to podařilo, ale i tak Vám všem děkuji za odehranou sezónu !