Mladíci ze Slezanu vyučovali

03.03.2015 06:39

Včera 1.3.2015 jsme zavítali k našim sousedům na Slezan Opava, kde jsme hráli zápas 9.kola Okresního přeboru. Nastoupili jsme oslabeni o některé hráče, kteří jeli hrát za Áčko do Vrbna pod Pradědem, ale i tak jsme pomýšleli na dobrý výsledek.

Bohužel naše plány se začali hroutit hned od začátku, když na 8.šachovnici odevzdal Erik Schrom figuru hned asi v 5.tahu a pak už to prostě nedohnal. Víťa Binar na 7.desce přišel v průběhu partie o kvalitu a když v koncovce odmítl šanci zvrátit partii na remízu, prohrál taky. Já na 6.šachovnici pokazil hned zahájení, kde jsem přišel o pěšce. To by ještě nebylo tak hrozné, protože jsem stále věřil ve vyrovnanou hru. Po pár tazích jsem ale ,,zapomněl‘‘ na nechráněného jezdce a soupeř už mi pak nedovolil vůbec nic. Když na 5-ce prohrál i Jarda Souček s dalším mladíkem a Luboš Havlíček remizoval, bylo to jasných 4,5 : 0,5 ! Petr Montág se se soupeřem dohodl taky na remíze a když jsem odcházel, bylo to 5:1 pro domácí. Pan Staněk stál na 1.desce hůř a to se taky potvrdilo, když prohrál. Jirka Pardy st. uhrál remízu a tak jsme museli spolknout hořkou pilulku v podobě výsledku 6,5 : 1,5. Nikdo z nás to asi nečekal, ale i prohru, zvlášť když byla zasloužená, je potřeba přijmout sportovně a pogratulovat soupeři k dobrému výkonu. Nám nezbývá, než se poučit a příště uhrát lepší výsledek.