Na zápas proti Krnovu v novém roce jsme měli větší ambice, než odpovídá výsledek.

15.01.2020 14:04

 Začátek zápasu nám narušila absence Lukáše, který zaspal a tak přišel z 30 minutovým zpožděním. Při jeho tempu to nebyla tak výrazná ztráta. Horší to bylo z jeho pozicí, kdy se dostal pod palbu soupeřových figur a po zásluze byl smeten ze šachovnice. Lukáš bude muset zapracovat na zahájení, které mu činí problémy a v pokaženém zahájení se toho moc nedá napravit. Potom přišly další dvě popravy, když prohrál Jirka Klobouk, který zahájená zvládl jako Lukáš a výsledek byl naprosto stejný, když mu soupeř nedal šanci. Hned nato dostal Leo, který prohospodařil figuru, a bylo po zápase. Potom remizoval celkem se štěstím Petr. Tady to mohlo ještě být hratelné, když Pavel Martínek vyhrál celkem s přehledem, když soupeři nedal šanci. Byl tam jeden moment, kdy to mohlo být i obráceně. Tady jsme se dostali do hry, když Pavel Gazda měl pěšce navíc a pár možností na zakončení partie s vítězným koncem, jenže žádnou z nich nevyužil a tak to ukončil remízou. Potom jsem remizoval já, když jsem se svojí pozicí naložil stejně jako Pavel, když jsem soupeře dostal dvakrát do kolen a zahleděn do postupu volného pěšce do dámy jsem neviděl postup jak získat věž a ani figuru. Tu jsem nakonec získal, ale soupeř měl volného pěšce podporovaného králem. V této pozici jsem už nevěděl jak hrát dál takže za mě zbytečná ztráta.Potom prohrál Jirka Pardy naprosto zbytečně,když pro mě naprosto nepochopitelně provedl v mírně lepší pozici dva tahy věží na e5, kde stála naprosto perfektně,aby jí dalším tahem odsunul na e3 a došlo ke ztrátě pěšce,Pak došlo k odebrání ještě jednoho a ztrátě celé partie.Výsledek je zasloužený protože soupeř využil každou naší chybu.Mi jsme  tuto možnost nevyužily, i když možnosti jme měli taky.  Situace se poněkud zamotává a tak budeme muset trochu zabojovat. 

Danek