5.kolo KS - ŠK Kravaře : Orel Opava ,,A''

18.12.2022 18:05
Dnes jsme jeli v mrazivém počasí k utkání 5.kola KS do Kravař. Trochu jsme hledali jejich další klubovnu, ale nakonec jsme ji úspěšně našli.
Byla tam sice zima, ale domácí zatopili a časem se tam dalo i normálně sedět . Dostali jsme čaj a kafe a začalo se hrát. 
Domácí nastoupili v silné sestavě, nám chyběl Michal, ale sestava určitě dobrá a přijeli jsme se rvát o vítězství.
 
Jako první dohrál Vilda, který svého soupeře smetl a hned po něm vyhrál přesvědčivě Vítek. Vedli jsme sice 2:0, ale na ostatních šachovnicích už to tak veselé nebylo. Neměl jsem tolik času sledovat ostatní, ale já jsem ještě stál rovně, Adam vedle mne stál výborně, jen ztrácel hodně času. Honza stál s figurou méně na prohru, Pavel Martínek totální prohra, Danek stál rovně a Jirka taky. Nikde to ale nevypadalo na celé body. 
 
Opět bohužel prohrál Adam,  když neviděl pokračování k výhře  a nedostatek času dokonal své. Škoda, to byl darovaný bod. Pak se stal zázrak a vyhrál Pavel, když soupeř v jasně vyhrané pozici, ale v časové tísni daroval věž a partii. Takže jsme vedli 3:1, ale do vítězství to mělo daleko.
 
Danek to dotáhl k remíze, ale Honza prohrál a já už jsem stál taky na prohru. Udělal jsem chybu a rozsypalo se mi vše. Čekal jsem, že se do 5 tahů vzdám, viděl jsem nejlepší tahy soupeře. Ten ale nepokračoval přesně, i tak byl ale stále vyhraný. Vedli jsme sice 3,5:2,5 , ale u mě to vypadalo na prohru a Jirka bojoval o remízu. 
 
Hrálo se dlouho, dohrávali jsme někdy okolo 14h, já měl odehraných skoro 80 tahů. Soupeř nechtěl díky stavu přijmout remiz, ale není se čemu divit. Taky bych to zkoušel na jeho místě. Prohrát nemohl. Pěšce více, 2 střelce v koncovce, co víc si mohl přát. A ještě pěšec na 7 řadě. Nezahrál to ale dobře a nakonec asi taky díky únavě jsem získal pěšce zpět a nakonec z toho tedy byla remíza. K tomu ještě Jirka našel cestu do soupeřova týlu a v nelehké pozici zvítězil !
 
Nakonec tedy zlaté 3 body, ale dnes trochu se štěstím teda.