Orel Opava A stále v závěsu za vedoucím Krnovem

14.01.2024 18:45
V Hrabyni se nám teď pár let daří vyhrávat, i když je to vždy velký boj. A ne jinak tomu bylo i dnes.
Konečná výhra 6,5:1,5 pro nás vůbec neodpovídá průběhu zápasu. Vše se zlomilo až ve druhé polovině zápasu. Celkem rychle jsem byl po hrubce prohraný já, ale naštěstí velmi rychle vyhrál Adam a Martin Pardy, kteří krásně přehráli soupeře v miniaturkách. Jirka remizoval a Vilda taky hezky vyhrál, když ve střední hře získal hodně materiálu. Ostatní partie se dohrávaly docela dlouho a naštěstí pro nás soupeři udělali chyby a prohráli všechny zbývající partie. Děkuji všem za bojovný výkon a těším se na další kolo, které budeme hrát za 14 dní doma.

V Hrabyni se nám teď pár let daří vyhrávat, i když je to vždy velký boj. A ne jinak tomu bylo i dnes.

Konečná výhra 6,5:1,5 pro nás vůbec neodpovídá průběhu zápasu. Vše se zlomilo až ve druhé polovině zápasu. Celkem rychle jsem byl po hrubce prohraný já, ale naštěstí velmi rychle vyhrál Adam a Martin Pardy, kteří krásně přehráli soupeře v miniaturkách. Jirka remizoval a Vilda taky hezky vyhrál, když ve střední hře získal hodně materiálu. Ostatní partie se dohrávaly docela dlouho a naštěstí pro nás soupeři udělali chyby a prohráli všechny zbývající partie. Děkuji všem za bojovný výkon a těším se na další kolo, které budeme hrát za 14 dní doma.

(Robert)

 

tabulka

 

 

Pozice z partie Šnyta - Pavera

Soupeř v zahájení spustil utok po křídle, na což jsem reagoval podle pouček útokem v centru. Vznikla pozice, kdy jsou oba králové pod palbou. V pozici na diagramu už stojím lépe a rozhodl jsem se do toho praštit po Jxd4. Můžete si poanalyzovat, jestli je to korektní.

(Vítek)