Partie pátého kola KP 2013/14

14.01.2014 23:27

V pátém kole mě a můj tým VOKD Poruba čekal výlet do Města Albrechtic, které spadlo z druhé ligy. Díky albrechtickému silnému polskému tandemu by se dalo možná i řict, že jsme v zápase snad ani nebyli favority. V týmu ovšem stále vládne vítězná aura, která včetně mojí maličkosti pomohla k nejtěsnějšímu vítězství. I když nevyhrály tradiční opory, zbytek týmu to pojistil. Já zvítězil nad Svatoplukem Májem až nečekaně snadno, zvolil jsem černýma gambitovou odpověď na soupeřovu výstavbu v anglické a slavilo to úspěch. Jen doufám, že mi to soupeř nevrátí v krajské soutěži. Michal hrál na třetí desce proti Frýdku Místku a nezadařilo se mu. Oslabený Slezan prohrál 5:3

Moji partii (21) se stručným komentářem si opět můžete najít v seznamu níže. Kdo chce potrénovat propočet, nechal jsem tam schválně pár variant na procvičení.

výsledky chess-results.com

(Vít Pavera)  

Partie 5.kola Krajského přeboru MKŠS 2013/14