Pohodová pogo výhra

26.03.2023 22:41

Jak už název napovídá, dnes jsme přivítali v naší klubovně v posledním 11.kole KS ,,A'' naše kamarády z šachového oddílu Pogo Budišov n. Budišovkou. Od začátku bylo cítit, že jsme v dobrém rozpoložení a na šachovnicích se to taky potvrdilo.

Ze začátku jsem toho moc neviděl, ale asi za půl hodiny jsme už vedli 1:0, když Dankův soupeř na 6.desce neznal vůbec zahájení a shořel jako papír. Pak remizoval Vítek, který se moc necítil a po poradě semnou dal za remis. Pak jsem remizoval já, když jsem ,,opět'' promarnil šanci na výhru a pak jsem byl rád, když mi soupeř nabídl remízu už ve chvíli, kdy jsem stál hůře a na remízu bych se ještě pořádně zapotil. 
Pak vyhrál krásně Štěpán. Nebudu teď hodnotit podrobně partie, raději zítra, nebo pozítří pošlu hodnocení celé sezóny. Ale Štěpán mě překvapuje skoro v každém kole. Hraje v klidu a velmi, velmi dobře. Myslím, že nebude trvat moc dlouho a bude hrát hooodně ve předu :-). Už příští rok bude výše, protože má na to porážet daleko silnější hráče. Vedli jsme tedy už o 2 body a nikde jsme nestáli hůře. Michal dostal nabídku na remízu a po poradě semnou a Jirkou ji přijal. Možná stál o něco lépe, ale bylo by to ještě složité. Každopádně opět posun k výhře. Poslední bod k výhře zaznamenal Adam, který velmi krásně přehrál Tondu Vlčka. Vymačkal ho jako citron a Tonda se musel vzdát. Dohrával Vilda a Jirka. Vilda vyhrál s přehledem, soupeře rozebral do šroubku. Poslední výhra padla na Jirku, který černými nádherně přehrál Martina Víchu. Martin hrál takové divné šachy dnes, spíše čekal co udělá Jirka a no a ten vycítil šanci a vyhrál :-). Nakonec tedy asi nejpohodovější letošní výhra a perfektní výkon mužstva. Širší hodnocení napíšu do článku ,,Hodnocení sezóny''.
 
Díky všem za super výkon !!!