S Bruntálem těsná prohra

17.11.2013 22:07

Dnes nás čekal jeden z klíčových zápasů, který měl napovědět, jestli to vůbec můžeme myslet s postupem do KP vážně. Jak je již tradicí naši soupeři nastupují proti nám v plných sestavách a ani tentokrát to nebylo jinak. Silnější sestavu už soupeř postavit nemohl. My byli oslabeni o Pavla Hromadu, který tentokrát bohužel proti silnému soupeři pomoci nemohl. Jinak jsme to postavili tak, že bez šancí jsme rozhodně nebyli. Chci jen podotknout, že těmito řádky jen zprostředkovávám co jsem od koho slyšel, samotné partie, kromě své, jsem ještě pořádně neviděl.  Na první desce jsem měl těžký úkol dokázat, že nejsem jen vycpávka a pokusil jsem se dělat Pavlu Kárníkovi, důstojného soupeře. Chvílemi to vypadalo, že by se remíza mohla podařit, ale nakonec byla moje obrana proražena. Předemnou ještě stihla prohrát Katka Skočková, která dva večery před zápasem bujaře slavila narozeniny. Svého soupeře rozebrala, mohla několikrát zasadit rozhodující úder, ale bohužel do někde projela. Štěstí se na nás obrátilo v podobě výhry Bohuša, jehož soupeř neznal populární pravidlo o mobilních telefonech a zpestřil průběh zápasu veselou melodií.

Pak remizoval Leo, který určitě mohl pomýšlet navíc. Na druhé však mocně drtil sveho soupeře Michal Solný, ale mat nenašel a raději si nechal sebrat kvalitu a pak i celou figuru.  Což pravděpodobě společně s Katčinou prohrou bylo nakonec pro průběh zápasu klíčové. Na zbývajících šachovnich to totiž na víc než na remízu nevypadalo. Jirka Pardy udržel věžovku s pěšcem míň. Pan Staněk nadějně rozehranou partii nakonec taky "jen" remizoval. Luboš Kozák se mě musel třikrát zeptat, jestli může vzít remízu, než soupeře konečně porazil. Přes celkovou porážku jsme stále před Bruntálem, díky jeho zaváhání v prvním kole v Kravařích. V příštím kole nás čeká soupeř nejsilnější, který zatím prochází soutěží v pohodě s náhradníky. Jsem si ale jistý, že na nás vyrukuje s nejsilnější sestavou :). 

výsledky na chess-results.com, nebo na chess.cz

 

 
 
 

Diskusní téma: S Bruntálem těsná prohra

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek