Tentokrát nám to moc nešlo

06.03.2023 20:41

10.kolo KS ,,A'' se pro nás odehrálo v Krnově s místním ,,B'' týmem a neměl to být pro nás velký problém přivézt si vítězství. Jedna věc je ale co je na papíře a druhá věc je to vyhrát doopravdy.

 

Domácí na nás byli dobře nachystaní a ze začátku to vypadalo, že jsme si mysleli, že nám to musí domácí dát zadarmo a automaticky. Jenže po hodině hry prohrál Pavel, když dal soupeři figuru a už se nevzpamatoval. 
 
S tím jsme vůbec nepočítali. Pak se hrálo dlouho, než skončila další partie, nikde jsme ale nestáli o mnoho lépe, než soupeři.
 
Vítkův soupeř několikrát nabízel remízu, která byla pokaždé odmítnuta. Nakonec se mu ale podařilo postavic pozici, která už nešla vyhrát a Vítek nakonec remízu musel přijmout. 
 
Pak krásně vyhrál Adam a už to bylo veselejší. Vilda i Štěpán stáli lépe, Leo měl figuru na víc a ještě přehlédl, že soupeři ve 39.tahu došel čas. 
 
Další kdo dohrál jsem byl já. Myslel jsem si, že alespoň půl bodu uhraji, ale upřímně, soupeř byl lepší a já hrál špatně. Asi to ani nebudu nijak hodnotit, jen asi chybí více trénink. Takže jsem poslal tým opět dolů a prohrávali jsme o bod. 
 
Pak remizoval už v trošku horší pozici Vilda a taky Štěpán. Ten měl sice velký tlak, ale ne vždy se to podaří dokonat. Když pak v horší pozici remizoval i Jirka, myslel jsem, že tam dnes prohrajeme. 
 
Leo ale kouzlil. Nejdříve soupeři vrátil figuru a pak s pěšcem více a za vydatného přispění soupeře přidal tolik potřebný bod. Nakonec tedy 4:4. Soupeři z Krnova ,,A'' a Dolního Benešova ,,C'' ve vzájemném souboji taky remizovali, takže jak nakonec dopadneme rozhodne až poslední kolo doma s Budišovem.